امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌ پست و اداره‌کل میراث فرهنگی استان گیلان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از امضای تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل پست استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، ولی جهانی شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ با اعلام این خبر گفت: این تفاهم‌نامه صبح امروز با حضور محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان در راستای خدمات‌دهی در حوزه تجارت الکترونیک به منظور تکریم ارباب رجوع و تسهیل فرایندها و جلوگیری از ترددهای زاید و ایجاد زمینه‌های لازم برای کاهش تصدی دولتی منعقد شد.

مدیرکل ميراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ضمن قدردانی از فعالیت‌های اداره پست اظهار داشت: با توجه به امضای تفاهم‌نامه گسترش همکاری میان دو دستگاه اجرایی با تعامل مثبت مدیران کل مربوطه انجام شد و راهکارهای اجرای کامل و عملیاتی کردن مفاد آن مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: تفاهم‌نامه مذکور با موضوعاتی از قبیل توسعه همکاری‌های مشترک و بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌ها و ظرفیت طرفین به منظور تسهیل ارائه خدمات به متقاضیان در ادارات و دفاتر پستی سطح استان، توریع مجوزهای صادره از سازمان در نشانی، راه‌اندازی دفاتر پستی فروش و محصولات صنایع‌دستی و بومی استان گیلان، انجام مراحل ثبت‌نام بصورت الکترونیکی و فیزیکی در خصوص صدور و تمدید مجوزهای صادره... تهیه و تنظیم شده‌ است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011206709346

برچسب‌ها