سپاه پشتیبان همیشگی نظام و خدمتگزار مردم است

در چهارمین روز از ماه شعبان و میلاد فرخنده اسوه پاسداری از دین و آزادگی حضرت ابوالفضل روز جانباز و سوم شعبان روز پاسدار، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان به اتفاق تنی چند از مسئولان اداره کل با حضور در سالن جلسات سپاه استان با فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان و همکارانشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان؛ سید سعید صفوی روز ۶ اسفندماه در دیدار با فرمانده سپاه انصارالمهدی گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا جانبازان و ایثارگران امروز به اقتدار رسیده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با اشاره به اضلاع تشکیل دهنده وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: از سپاه پاسداران، نیروهای انتظامی، ارتش و تمام نیروهای نظامی قدردانی می‌کنیم که شرایطی را ایجاد کردند تا این اداره‌کل بتواند با امنیت کامل جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی مختلف را برگزار کند و در سه ضلع اصلی خود یعنی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی موفقیت‌های زیادی را کسب کند.  

او خاطر نشان کرد: گردشگری فعالیت نسبتا پیچیده‌ای است که چندین بخش جامعه و اقتصاد را در بر می‌گیرد. اهمیت برپایی نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها در توسعه اقتصاد جهانی روز به روز در حال افزایش است و موجب امید آفرینی دربین مردم است.

صفوی بیان کرد: همچنین در حوزه صنایع‌دستی، برپایی نمایشگاه‌ها به‌ویژه در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی از جنبه‌های مختلف موجبات پویایی اقتصاد بومی را فراهم می‌سازد که از جمله آن کمک به توسعه و رونق صنعت گردشگری و نیز حفظ و ارتقای سطح اشتغال ملی است که بسیاری صنعتگران زنجانی از ابتدای سال وام‌های اشتغال‌زایی دریافت کردند و کارگاه‌های مختلفی را ایجاد کردند و صنعتگران ملیله‌کار زنجانی توانستند افتخارات زیادی را در جشنواره و نمایشگاه صنایع‌دستی تهران کسب کنند.

سردار جهانبخش کرمی نیز اظهار کرد: نام‌گذاری میلاد باسعادت حضرت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار انتخاب ارزشمندی است و حضرت ابوالفضل العباس(ع) بهترین الگو برای جانبازان سرافراز است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در بحث محرومیت‌زدایی بیان کرد: قرار است کارهایی با کمک و همکاری و همیاری سپاه برای محرومیت‌زدایی به صورت پایلوت در زنجان انجام شود؛ مانند ساختن خانه برای محرومان و آبرسانی روستاها که با قوت ادامه پیدا خواهد کرد و خبرهای خوشی در سال آینده در همین راستا خواهیم داشت، هر آنچه داریم اعم از نیروی انسانی بسیج و تجهیزات برای مردم است و برای محرومیت‌زدایی استفاده خواهد شد.

او گفت: جمهوری اسلامی امروز یک ابر قدرت است و پایه‌های این قدرت جهانی همان خون شهدا، ایثار و فداکاری جانبازان و رزمندگان جنگ تحمیلی و خانواده آنان است و اصلی‌ترین، علت دفع ناآرامی‌های اخیر را حضور مردم همیشه در صحنه عنوان کرد و از زحمات نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی قدردانی کرد. ارتش و سپاه دوشادوش همدیگر از دفاع مقدس تا به امروز اشاره و وحدت کلمه را رمز پیروزی دانستند.

سردار کرمی بیان کرد: امروز روز فرصت است و فردا روز حسرت و امروز با تمامی توان در خدمت مردم خواهیم بود.

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011206931511

برچسب‌ها