بیش از 520هزار تخت اقامتی در کشور فراهم‌ شده است

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه امسال تمهیدات زیادی برای ایام نوروز دیده‌ شده، افزود: بیش از 520 هزار تخت اقامتی را در استان‌های کشور فراهم کردیم.

سید مصطفی فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا در حاشیه برگزاری رویداد کارگاه آموزشی انتقال تجربه میزهای تخصصی ملی اکوتوریسم، حیات‌وحش و قرق‌گاه‌ها در یزد گفت: امسال تمهیدات زیادی برای ایام نوروز دیده‌شده که امیدواریم با کمترین مشکل، مسافران محترم بتوانند از ظرفیت‌هایی که به وجود آمده در استان‌های مختلف کشور استفاده کنند.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به برگزاری نوروزگاه در اکثر استان‌های کشور افزود: بیش از 520 هزار تخت اقامتی را در استان‌های کشور فراهم کردیم، همین‌طور امکان اسکان اضطراری در مناطق شهری دیده‌ شده است.

فاطمی با بیان اینکه شهرهای مکمل سفر طی اطلاعیه‌هایی از طرف ستاد هماهنگی خدمات سفر به مسافرین اعلام خواهد شد، ادامه داد: مسافران باید سعی کنند از این ظرفیت‌ها در ایام پایانی سال استفاده کنند، چون برخی شهرهای جنوبی کشور ظرفیت شون برای نیمه نخست تعطیلات تکمیل‌شده یا رو به تکمیل است. بنابراین برنامه‌ریزی زودهنگام بسیار مؤثر خواهد بود در استفاده از خدماتی که در استان‌ها داده خواهد شد.

او اظهار کرد: نوروز امسال از چند جهت قابل اهمیت است، یکی اینکه ما به‌هرحال تغییرات قیمت دلار و مباحثی داشتیم که تورهای خارجی کمتر شده، تور داخلی به نسبت افزایش پیداکرده و با یک رشد قابل‌توجهی از آن‌ها مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011211104378

برچسب‌ها