آمادگی کمیته‌های ستاد سفر استان کرمانشاه برای استقبال از مسافران نوروزی

مسئولان کمیته‌های عضو ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه، از آمادگی این کمیته‌ها و پیشبینی اقدامات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی خبر دادند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، روز پنجشنبه ۱۱ اسفندماه جلسه هماهنگی مسئولان کمیته‌های عضو ستاد سفر استان در محل دفتر سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه برای ارائه برنامه عملیاتی ستاد سفرهای نوروزی برگزار شد.

داریوش فرمانی در این نشست با اشاره به اهمیت برنامه‌های ستاد سفر در ایام نوروز، اظهار کرد: با  تغییرات مدیریتی در این مدت شاهد تاخیر در برگزاری این جلسات بوده‌ایم، اما با توجه به اینکه برنامه عملیاتی ستاد سفر از قبل تدوین شده لذا مشکل خاصی در استان وجود ندارد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: لازم است تا دستگاه‌ها آمادگی لازم برای استقبال از مسافران نوروزی داشته باشند و برنامه‌های خود را با جدیت و سرعت بیشتری پیگیری کنند. 

او ادامه داد: ما از مهر ماه امسال برنامه‌های خود را شروع کرده‌ایم و وظایف هر دستگاه به صورت دستورالعمل به ادارات ذی‌ربط ابلاغ شده است.

فرمانی گفت: در بخش تبلیغات و اطلاع‌رسانی وظیفه با صلاحدید استاندار محترم به عهده صدا و سیما گذاشته شده و به غیر از وظایف چهارگانه اعلانی از سوی صدا و سیما، بحث تبلیغات محیطی، اقلام تبلیغاتی، مبادی اطلاع رسانی و راهنمایی نیز برعهده کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی است.

او با اشاره به اهمیت موضوع تبلیغات و برنامه‌سازی از نماینده صدا و سیما خواست برنامه‌های ویژه‌ای را برای این ایام تدارک ببیند. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: پیشنهاد می‌شود صدا و سیما مسیر گردشگری غرب بین ۵ استان غربی کشور که به عنوان مسیر منتخب معرفی شده است را معرفی و مسیر فعالیت‌های گردشگری با محوریت این مسیر در دستور کار قرار گیرد. 

در این نشست روسای کمیته‌های عضو ستاد سفر استان برنامه عملیاتی خود را در این ایام تشریح کردند و از آمادگی این کمیته‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی خبر دادند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011211417321

برچسب‌ها