ضعف اقدامات بوشهر باید با سعی و تلاش جبران شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: باید با سعی و تلاش ضعف اقدامات جبران شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، محمدهادی رستمیان امروز سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: مشکلات و آسیب‌ها شناسایی شود و ضعف اقدامات با سعی و تلاش بیشتر جبران شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: جلسات ستاد اجرایی در ۱۰ شهرستان برگزار و تصمیم‌گیری‌ها با مسئولیت فرمانداران انجام شود.

او ادامه داد: در تهیه آب آشامیدنی، نان و ارزاق مورد نیاز گردشگران با تعامل و همکاری کمیته‌ها و دستگاه‌های اجرایی به بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی و اقدام شود.

رستمیان برنامه‌ریزی لازم برای شرایط بحران را مهم دانست و گفت: همه کمیته‌ها باید در ایام تعطیلات، در کنار کمیته اسکان باشند و درب سالن‌ها، مساجد، و اماکن دولتی در شرایط اضطراری به روی مسافران و گردشگران باز بوده و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

در ادامه این جلسه اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: تاکنون در اکثر شهرستان‌ها چهار جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر برگزار و مشکلات شناسایی شده و برای حل آنها راهکار لازم ارائه شده است.

او بیان کرد: در یک سال اخیر ۵۳ درصد ظرفیت‌های اقامتی استان رشد داشته و میل به توسعه پروژه‌های گردشگری در روستاها افزایش پیدا کرده است.

سجادی‌منش در پایان تاکید کرد: تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا در کنار کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر، نوروز خوبی برای هم‌وطنان رقم بخورد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011216817847

برچسب‌ها