ضرورت توجه به برنامه‌های فرهنگی ایام نوروز در لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم توجه بیشتر به برنامه‌های فرهنگی، ایام نوروز در استان تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان لرستان، احمدرضا دالوند امروز شنبه 20 اسفندماه ۱۴۰۱ در سومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گفت: تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز باستان فرصت بسیار خوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با این ایام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم آمادگی هر چه بیشتر برای میزبانی از مهمانان نوروزی تاکید کرد و افزود: متولی نظافت، فضاسازی و مبلمان شهری، شهرداری‌ها هستند از این‌ رو ورودی و خروجی شهرها با مشارکت اداره کل راهداری استان باید سامان‌دهی شود.

او با تاکید بر اینکه تیم‌های نظارتی در بحث رعایت بهداشت و مباحث فرهنگی باید به صورت روزانه فعالیت و گزارش‌های خود را به دبیرخانه ستاد ارسال کنند، اظهار کرد: برای کنترل راه و ترافیک جاده‌ای استان، پلیس‌راه با همکاری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید نظارت بیشتری بر رعایت مسائل ایمنی توسط رانندگان داشته باشند تا سوانح و تصادفات جاده‌ای به حداقل برسد.

دالوند همچنین بر رعایت موضوعات عفاف و حجاب در ایام نوروز اشاره و بیان کرد: در اماکن گردشگری، رفاهی و خدماتی پرتردد استان باید توجه بیشتری به این موضوع شود.

در این نشست همچنین مدیران کل دستگاههای اجرایی استان، گزارشی از کارهای صورت گرفته حوزه فعالیت خود به منظور مهیا شدن و اسقبال از مسافران نوروزی ارائه کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011221309472

برچسب‌ها