دیوان محاسبات هرمزگان از برنامه‌های توسعه گردشگری و صنایع‌دستی استان حمایت می‌کند

محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان به همراه ابراهیم مرادیان مدیرکل دیوان محاسبات استان از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های طبیعی شهرستان خمیر و شهر کنگ بازدید کردند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز دوشنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ با اشاره به این بازدید گفت: در این بازدید از آخرین وضعیت آمادگی مسیر غرب منتهی به مرکز استان، بنادر پل و لافت که یکی از مسیرهای اصلی ورود مسافران و گردشگران است بازدید شد. 
ابراهیم مرادیان مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل هرمزگان که زادگاه حرا در سواحل است، گفت: دیوان محاسبات از تمام برنامه‌های توسعه گردشگری، صنایع‌دستی و حفاظت از آثار تاریخی استان حمایت می‌کند. 
او ادامه داد: برای توسعه حوزه ماموریت اداره کل میراث‌فرهنگی باید مشارکت همه جانبه باشد و ‌منویات مقام‌معظم رهبری در توسعه دریا محور و گردشگری دریایی است. 

مرادیان اظهار داشت: با توجه به اینکه میز ملی گردشگری دریایی به هرمزگان واگذار شده، پشتیبانی قوی چاشنی کار باید باشد که برنامه اجرایی میراث‌فرهنگی استان عملی شود.

مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان افزود: میراث‌فرهنگی استان با تهیه اپ گردشگری، برگزاری جشن نوروزگاه حرا، راه‌اندازی خط جدید گردشگری دریایی بندرعباس به جزیره هنگام و سایر اقدامات نشان داده توسعه مبتنی بر روش و متد علمی در شرف اقدام عملی است.

در ادامه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و مدیرکل دیوان محاسبات از اقامتگاه‌های بومگردی بافت تاریخی کنگ، منطقه ۵ برکه و منطقه باغی گردشگری در مجاورت برکه‌ها، قلعه پرتغالی‌ها و مسجد ۲ محرابه، موزه مردم‌شناسی بندرکنگ و ... بازدید کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011222395233

برچسب‌ها