رصد ارائه خدمات شایسته به زائران شهر کریمه اهل بیت(س)

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران، بازدیدهای میدانی از نحوه ارائه خدمات در طول ایام نوروز انجام می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی یکم فروردین ماه 1402 در جلسه گزارش عملکرد اعضای کمیته‌های نه‌گانه ستاد خدمات سفر اداره‌کل ویژه نوروز ۱۴۰۲ که در سالن جلسات اداره‌کل برگزار شد، با بیان اینکه استان قم به سبب ظرفیت‌های گردشگری مذهبی همه‌ساله به‌ویژه در ایام نوروز شاهد ورود خیل عظیم زائران است، بیان کرد: قطعا سفر، آثار اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی متعددی را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم در ادامه با تاکید بر اهمیت میزبانی مطلوب و شایسته از زائران ادامه داد: بازدیدهای میدانی تیم‌های نظارتی و گشت‌های ویژه از نحوه ارائه خدمات در طول ایام نوروز به صورت مستمر انجام می‌شود.

او در ادامه با بیان اینکه قم، محور گردشگری مذهبی است، افزود: تمامی ظرفیت‌های گردشگری استان باید با تمام توان به زائران و مسافران معرفی شود.

ارجمندی از اهداف اصلی ستاد خدمات سفر را افزایش ماندگاری و ارزیابی میزان رضایتمندی گردشگران و اطلاع‌رسانی دقیق از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری برشمرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی استان در پایان تاکید کرد: همه اعضای کمیته‌های نه‌گانه باید نسبت به اجرای دقیق برنامه ریزی‌های انجام شده و ارائه خدمات مطلوب در ایام نوروز بر اساس شرح وظایف اقدام کنند.

در این جلسه هر یک از اعضای کمیته‌های نه‌گانه شامل اسکان، نظارت، پشتیبانی، حراست، موزه‌ها، یگان‌حفاظت، اطلاع‌رسانی، آمار و صنایع‌دستی، گزارش مختصری از نحوه ارائه خدمات در طول ایام نوروز و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای وظیفه کمیته فرهنگی ستاد خدمات سفر ارائه کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103684370

برچسب‌ها