مسافران هرمزگان از تردد با شناورهای غیرمجاز خودداری کنند/ شهرهای پرجاذبه را جایگزین سفر به جزایر کنید

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: با توجه به شرایط جوی و محدودیت‌های تردد دریایی، مسافران نوروزی می‌توانند سفر به شهرهای پرجاذبه هرمزگان را جایگزین سفر به جزایر کنند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی جمعه 4 فروردین 1402 با بیان این مطلب افزود: طبیعت و اقلیم متنوع هرمزگان از کوه‌های گنو گرفته تا باغات حاجی‌آباد و میناب و رودان و همچنین جاذبه‌های استان در شهرهای جاسک، سیریک، بستک، بندرلنگه، خمیر و دیگر مناطق استان، فرصتی استثنایی و فراموش‌نشدنی برای گردشگری مسافران نوروزی است.

او افزود: به مسافران توصیه می‌کنم اصراری برای سفر دریایی به جزایر نداشته باشند و از تردد با شناورهای غیرمجاز از مبادی غیررسمی به‌شدت خودداری کنند.

محسنی ادامه داد: هم‌اکنون آمار ثبت‌شده مسافران از یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار نفر گذشته و هتل‌ها و مراکز اقامتی با ظرفیت حدود پنج هزار و ۷۰۰ تخت هتلی، به‌طور ۱۰۰ در صد پرشده است که با توجه به روند ورود و خروج مسافر، گردشگران جدید جایگزین می‌شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: نظارت و بازرسی مراکز اقامتی رسمی و قانونی نیز به‌صورت ویژه و مستمر در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020104395563

برچسب‌ها