انجام ۴۲۷ بازرسی از مراکز خدمات‌رسان به گردشگران نوروزی در کرمانشاه

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از انجام ۴۲۷ مورد بازرسی و بازدید نظارتی از مراکز خدمات‌رسان به گردشگران نوروزی در سطح استان خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی به گذشت بیش از ۱۴ روز از آغاز سفرهای نوروزی در کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این مدت شاهد حضور چشمگیر گردشگران و میهمانان نوروزی در بناهای تاریخی، مراکز تفریحی و توریستی، اماکن مذهبی و موزه‌های استان بوده‌ایم. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق آخرین آمارها طی این مدت بیش از ۸۵۷ هزار گردشگر و میهمان نوروزی از این جاذبه‌ها بازدید کرده‌اند. 

او با بیان اینکه به منظور ماندگاری بیشتر گردشگران تلاش شده تا در بحث زیرساخت‌های اقامتی مشکلی برای اسکان میهمانان نوروزی در استان پیش نیاید، گفت: براین اساس، علاوه بر ظرفیت ۵ هزار تخت در مراکز اقامتی استان، بیش از ۱۰۰ مدرسه، ۳ کمپ اسکان درپارک‌ها و تعدادی از خوابگاه‌های دانشجویی هم در نظر گرفته شده‌است. 

فرمانی یادآورشد: براین اساس، جمعا تاکنون ۱۱۹ هزار و ۴۶۰ نفر در مراکز اقامتی و اماکن تعبیه شده در سطح استان اسکان پیدا کرده‌اند. 

او در ادامه از تداوم تشدید بازدیدهای نظارتی بر فعالیت مراکز و اماکنی که به گردشگران خدمات ارائه می‌دهند هم خبرداد و گفت: طی این مدت ۴۲۷ فقره بازدید نظارتی از این مراکز و اماکن صورت گرفته‌است. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه یادآورشد: در پی این بازدیدها، ۲۹ فقره تشویقی، ۵۶ فقره تذکر، ۸ مورد اخطار کتبی و ۸ مورد تعلیق از ادامه فعالیت برای این مراکز و اماکن صادر شد. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020105417954

برچسب‌ها