بازدید ۹۸۶ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگر کرمانشاه/ انجام 500 فقره بازدید نظارتی

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از بازدید ۹۸۶ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی با اشاره به استقبال میهمانان نوروزی از جاذبه‌های گردشگری استان، افزود: در ۱۵ روز گذشته بیش از ۹۸۶ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کرده‌اند. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: گردشگران و میهمانان نوروزی در این مدت از بناها و محوطه‌های تاریخی، موزه‌ها، جاذبه‌های طبیعی و تفریحی، اماکن مذهبی و دست سازه‌های استان بازدید داشته‌اند.  

او با بیان اینکه هیچ مشکلی در بحث اسکان مسافرین نوروزی در کرمانشاه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۴۰ هزار و ۱۲۹ نفر در مراکز اقامتی استان شامل هتل‌ها، میهمانپذیرها، خانه مسافرها، اقامتگاه‌های بوم گردی، مدارس، خوابگاه‌های دانشجویی اسکان پیدا کرده‌اند. 

فرمانی به انجام بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان هم در این مدت اشاره‌ای کرد و گفت: در این رابطه تاکنون حدود ۵۰۰ فقره بازدید نظارتی صورت گرفته است.

او یادآورشد: طی این بازدیدها برای ۳۲ مرکز تشویقی، برای ۶۱ مرکز تذکر، برای ۹ مرکز اخطار کتبی و برای ۱۰ مرکز هم تعلیق صادر شده‌است. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020106417601

برچسب‌ها