بازدید یک میلیون ۱۰۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های کرمانشاه/ اسکان ۱۶۵ هزار مسافر نوروزی

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از بازدید یک میلیون و ۱۰۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های کرمانشاه خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز دوشنبه ۷ فروردین‌ماه 1402 با اشاره به گذشت بیش از دو هفته از آغاز سفرهای نوروزی، اظهارکرد: در این مدت کرمانشاه میزبان مسافران نوروزی از سراسر کشور بوده است. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه  افزود: در این مدت حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری مختلف استان کرمانشاه شامل اماکن تاریخی، طبیعی، مذهبی، فرهنگی، تفریحی و توریستی بازدید کرده‌اند. 

او تاکید کرد: همچنین در این مدت ۱۶۵ هزار و ۵۹۷ مسافر نوروزی هم در مراکز اقامتی استان اسکان پیدا کرده‌اند. 

فرمانی یادآورشد: امسال علاوه بر ظرفیت مراکز اقامتی استان مانند هتل‌ها، بوم گردی‌ها و خانه مسافرها، از ظرفیت کمپ‌های اسکان شهرداری، سالن‌های ورزشی و مدارس هم برای اسکان مسافران نوروزی استفاده کرده‌ایم. 

او در پایان گفت: به منظور نظارت بر ارائه خدمات خوب و مطلوب به گردشگران نوروزی در این ایام ۵۵۹ فقره بازدید از مراکز اقامتی، بین راهی، پذیرایی و .. داشته که باعث صدور حکم تشویق برای۴۱ مورد، تذکر برای ۶۸ مورد، اخطار کتبی برای ۱۰ مورد و حکم تعلیق برای ۱۰ مورد شده‌است. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020107417907

برچسب‌ها