اسکان ۱۸۷ هزار میهمان نوروزی در کرمانشاه/ انجام ۶۱۰ فقره بازدید نظارتی

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از اسکان ۱۸۷ هزار میهمان نوروزی در مراکز اقامت رسمی و غیررسمی استان خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای اسکان میهمانان نوروزی در کرمانشاه، اظهارکرد: در این راستا اقامتگاه‌های رسمی استان شامل هتل‌ها،  هتل آپارتمان‌ها، میهمانپذیرها، خانه مسافرها، اقامتگاه‌های بوم گردی و همچنین اقامتگاه‌های غیررسمی مانند کمپ‌های شهرداری، مدارس و سالن‌های ورزشی آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه، افزود: از روز بیستم اسفند تا پایان روز هفتم فروردین ماه جمعا ۱۸۷ هزار و ۶۲۰ میهمان نوروزی در مراکز اقامتی رسمی و غیررسمی استان اسکان پیدا کرده‌اند. 

او در خصوص وضعیت بازدید گردشگران نوروزی از جاذبه‌های استان در این مدت هم گفت: حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان در این ایام بازدید کرده‌اند. 

فرمانی به انجام ۶۱۰ فقره بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری و ارائه دهنده خدمات به گردشگران نوروزی در این ایام هم اشاره کرد و گفت: در انجام این بازدیدهای نظارتی برای ۴۵ مورد تشویق، برای ۷۷ مورد تذکر، برای ۱۰ مورد اخطار و برای ۱۰ مورد هم حکم تعلیق صادر شده‌است. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020108417114

برچسب‌ها