رشد ۴۸ درصدی بازدید از جاذبه‌های گردشگری لرستان نسبت به سال گذشته

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از رشد ۴۸ درصدی بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور با بیان این خبر گفت: در هفته نخست نوروز امسال میزان بازدید گردشگران از جاذبه‌های گردشگری استان نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد رشد داشته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان در نشست با اصحاب رسانه استان اطهار داشت: همچنین تا پایان روز هشتم فروردین‌ماه ۶۳۸ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و توریستی استان بازدید کردند و میزان اقامت مسافران نوروزی نیز در مراکز اقامتی استان به بیش از ۱۵۰ هزار نفر رسیده است.

او‌ تاکید کرد: تمام تلاش ما این است با اجرای برنامه‌های فرهنگی به استقبال از گردشگران برویم و با کمترین چالش و مشکل لرستان زیبا با سبقه و پیشینه فرهنگی غنی را به گردشگران معرفی کنیم.

حسن‌پور در پاسخ به سوال در خصوص ساماندهی سد بختیاری به منظور جذب گردشگر نیز گفت: اختیارات این سد در حوزه وزارت نیرو است اما بازدید‌های میدانی لازم را از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی این منطقه داشته‌ایم و همگی احصا شدند لذا به محض باز شدن پرونده این سد پیوست گردشگری نقاط بکر اطراف این سد نیز همچون سد کمندان و رودبار الیگودرز ارائه خواهد شد.
انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020109309548

برچسب‌ها