مدیرکل میراث‌فرهنگی زنجان از روند خدمات‌رسانی به مسافران در سلطانیه بازدید کرد

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان از روند خدمات‌رسانی به مسافران در اسکان‌های نوروزی فرهنگیان و اقامتگاه‌های بوم‌گردی سلطانیه بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی در حاشیه این بازدید گفت: در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات در اقامتگاه‌های بوم‌گردی از مجموعه‌های سنتی شهرستان سلطانیه و اسکان نوروزی فرهنگیان بازدید کردم.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با اشاره به معماری خاص اقامتگاه‌های بوم‌گردی تصریح کرد: این اقامتگاه‌ها به سبک و سیاق سنتی ساخته شده‌اند اما امکانات رفاهی و بهداشتی کامل در همه واحدها به صورت اختصاصی  وجود دارد.

صفوی یا اشاره به اینکه تجربه زندگی روستایی در فضایی امروزی فرصتی‌ است که در اختیار میهمانان و گردشگران در این بوم‌گردی‌ها قرار می‌گیرد، اضافه کرد: به همین منظور استقبال خوبی از سوی گردشگران برای اقامت در این اماکن وجود دارد.

او  همچنین با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن بسیار مهمی در فرهنگ‌سازی جامعه است و رضایت این قشر فرهیخته هدف اصلی ستاد اسکان فرهنگیان استان است، تصریح کرد: همکاری لازم به‌منظور تجهیز برخی مدارس برای سامان‌دهی و رفاه مسافران فرهنگی از طرف این اداره‌کل انجام شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402011093166

برچسب‌ها