۲۷۰ هزار میهمان نوروزی در کرمانشاه اقامت کردند/ بازدید یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از اسکان ۲۷۰ هزار میهمان نوروزی در مراکز اقامتی استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی از اسکان ۲۷۰ هزار و ۱۷۷ نفر در مراکز اقامتی استان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد مسافر نوروزی طی بازه زمانی ۲۰ اسفندماه 1401 تا یازدهم فروردین‌ماه 1402 در مراکز اقامتی کرمانشاه اسکان داده شده‌اند. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال علاوه بر مراکز اقامتی رسمی شامل هتل‌ها، خانه مسافرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی از ظرفیت تعدادی از مدارس، سالن‌های ورزشی و کمپ‌های شهرداری هم برای اسکان میهمانان نوروزی استفاده شده‌ است. 

او در ادامه در خصوص آمار بازدید گردشگران نوروزی از جاذبه‌های کرمانشاه هم گفت: در این مدت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کرده‌اند. 

فرمانی گفت: طاق‌بستان، بیستون، معبد آناهیتا و تکایای معاون الملک و بیگلربیگی بیشترین آمار بازدید کننده را داشته‌اند. 

او در ادامه از انجام ۸۳۲ فقره بازدید نظارتی هم در این ایام خبر داد و افزود: در بازدید از تاسیسات گردشگری استان برای ۶۴ واحد تشویقی، ۹۰ واحد تذکر، ۱۸ واحد اخطار کتبی و ۱۰ واحد هم حکم تعلیق موقت صادر شده‌ است. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020112417196

برچسب‌ها