انجام 3هزار و 378 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری خراسان رضوی

معاون گردشگری خراسان رضوی گفت: در نوروز امسال سه هزار و 378 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان خراسان رضوی انجام شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری با اعلام این خبر  گفت: بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان از اوایل اسفندماه سال گذشته آغاز و در مرحله اول تمام تاسیسات گردشگری استان مورد بازدید قرار گرفت و نواقص و اشکالات برای بر طرف کردن به مدیران مجموعه‌ها اعلام شد.

معاون گردشگری خراسان رضوی ادامه داد: مرحله دوم نظارت که از 15 اسفندماه 1401 آغاز شده است، روند خدمات‌رسانی به زائران و مسافران مورد ارزیابی و نظارت قرار گرفت.

بیدخوری تصریح کرد: واحدهایی که ضوابط مربوطه در هر کدام از تاسیسات گردشگری را رعایت نکردند به آن‎‌ها اخطار و تذکر داده شد.

معاون گردشگری خراسان رضوی گفت: براساس نظارت‌های انجام شده در این مدت یک هزار و 314 مورد تذکر کتبی و اخطار صادر و به 117 شکایت رسیدگی و 52 مورد پلمب واحد متخلف انجام شده است.

او یادآور شد: بازرسان در محل قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و به محض دریافت شکایت حضوری یا تلفنی از طریق سامانه 37045-051 بلافاصله به محل مراجعه و از تضییع حقوق مسافر جلوگیری می‌‌کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020113770769

برچسب‌ها