رشد بیش از ۴۰ درصدی حوزه امداد و نجات در کشور

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور شمار پایگاه‌های امداد و نجات را یک هزار و ۹۷۵ پایگاه و پست نوروزی اعلام کرد و گفت: بیش از ۴۰ درصد در حوزه خدمات امداد و نجات رشد داشته‌ایم.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران،یعقوب سلیمانی شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه بیست‌و‌سومین طرح ملی خدمات بشر دوستانه مسافران نوروزی ۱۴۰۲ با بیان اینکه سرمایه اجتماعی در هر جامعه یکی از مولفه‌های توسعه پایدار و میزان اعتماد افراد به همدیگر است، اظهار کرد: گروه‌های بسیاری در خدمات‌رسانی به مردم تاثیر گذار هستند اما نقش جوانان از اهمیت بسیاری بالاست.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور افزود: جوانان کشور در همه صحنه‌ها حضور دارند، بیش از ۵۰ درصد از شهدای ایران اسلامی جوان و نوجوان بودند.

سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن تلاش کرد تا مسیر و راه جمهوری اسلامی توقف کند اما راه شهیدان نظیر شهید بلباسی‌ها ادامه دارد، یادآور شد داوطلب نوجوان با خدای خود میثاق می‌بندند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اعلام اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از پنج میلیون و۸۰۰ هزار خدمت توسط داوطلبان به مردم و مسافر ارائه شده است، خاطرنشان کرد: حدود ۶۹ هزار خادم در حوزه امداد و نجات خدمات‌رسانی ارائه کردند.

او شمار پایگاه‌های امداد و نجات را یک هزار و ۹۷۵ پایگاه و پست نوروزی اعلام کرد و گفت: بیش از ۴۰ درصد در حوزه خدمات امداد و نجات رشد داشته‌ایم.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14020115482178

برچسب‌ها