نمایشگاه‌های صنایع‌دستی نقش مؤثری در ماندگاری مسافران نوروزی سمنان داشت

استاندار سمنان گفت: نمایشگاه‌های صنایع‌دستی نقش مؤثری در ماندگاری مسافران نوروزی داشت.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی روز سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه ١۴٠2 در سیزدهمین جلسه ستاد خدمات سفر مسافران و زائران افزود: نمایشگاه‌های صنایع‌دستی فرصت مناسبی برای فروش تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی و رونق تولید است.

استاندار سمنان گفت: با توجه به فرارسیدن تعطیلات عید سعید فطر و شروع مجدد سفرها، اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران داشته باشند.

هاشمی افزود: سامان‌دهی مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی و همچنین نمازخانه‌های بین‌راهی برای استفاده مسافران و زائران یکی از نکات مثبت در حوزه اقدامات ستاد خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۲ بود.

او گفت: اصلاح نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان، جانمایی و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم باهدف استقرار بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی و توسعه بوم‌گردی‌ها در سطح روستاهای استان برای پذیرایی از مسافران و زائران در دستور کار قرار داشته باشد.

استاندار سمنان از روسای کمیته‌های خدمات سفر استان به دلیل خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران در ایام نوروز سال 1402 تشکر کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020129863813

برچسب‌ها