بازدید بیش از 19هزار و 500 نفر از قلعه فلک‌الافلاک در ایام تعطیلات عید سعید فطر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از بازدید بیش از 19هزار و 500 نفر از قلعه فلک‌الافلاک در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور با بیان این خبر گفت: از ابتدای سفرهای تعطیلات عید سعید فطر تا پایان روز سوم اردیبهشت‌ماه در مجموع 19هزار و 535 نفر از قلعه تاریخی، فرهنگی فلک‌الافلاک خرم آباد بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 161هزار و 248 نفر از قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد بازدید داشته‌اند، افزود: این اثر ارزشمند یکی از پر بازدیدترین جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کشور از لحاظ بازدید مسافر محسوب می‌شود.

او تصریح کرد: قلعه فلک‌الافلاک دارای دو موزه باستان شناسی و مردم‌شناسی با بیش از 10 راهنما و همچنین بازارچه صنایع‌دستی در محوطه باغ گلستان، پذیرای مسافران و گردشگران است.

حسن‌پور بیان کرد: آب و هوای چهارفصل استان لرستان و تعدد جاذبه‌های تاریخی، طبیعی باعث تبدیل لرستان به یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402020430923

برچسب‌ها