بازدید رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران از موسسه دریایی شهید محلاتی بوشهر

مسعود پناهی رئیس هیئت مدیره و قائم‌مقام شرکت توسعه گردشگری ایران در سفر به بوشهر از موسسه دریایی شهید محلاتی بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، مسعود پناهی روز یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه 1402 در دیدار با عباسی معاون فنی موسسه دریایی شهید محلاتی ضمن تبریک روز ملی خلیج فارس گفت: وجود این مجموعه بومی با این سطح از توانایی باعث افتخار ماست و به همکاران این مجموعه دست مریزاد می‌گویم.

رئیس هیئت مدیره و قائم‌مقام شرکت توسعه گردشگری ایران افزود: شرکت توسعه گردشگری ایران بازوی اجرایی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و در جهت تسهیل تعامل سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با دولت قدم برمی‌دارد.

او با تاکید بر این نکته که خلاء گردشگری دریایی در کشور ملموس است، گفت: برای امضای تفاهم‌نامه با مجموعه شهید محلاتی با هدف توسعه گردشگری دریایی اعلام آمادگی می‌کنیم.

عباسی نیز در این دیدار با ارائه محصولات موسسه شهید محلاتی در حوزه گردشگری دریایی برای همکاری با شرکت توسعه گردشگری ایران اعلام آمادگی کرد.

معاون فنی موسسه دریایی شهید محلاتی تاکید کرد: مجموعه شهید محلاتی با تکیه بر توانمندی داخلی توانایی تولید انواع شناورهای گردشگری، تفریحی و مسافری را در ابعاد مختلف دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402021045893