تجلیل از کارگران اداره‌کل میراث‌فرهنگی یزد

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، از کارگران اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد تجلیل شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، عصر روز گذشته 10 اردیبهشت‌ماه در مراسمی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با حضور مدیرکل از کارگران اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد تجلیل شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر از زحمات یک‌ساله کارگران اداره کل تقدیر و تشکر کرد.

آخوندی با اشاره به وقوع سیل سال گذشته در یزد، خطاب به کارگران گفت: با زحمات شما مرمت قسمت‌های آسیب‌دیده بافت تاریخی یزد انجام شد و این سیل ویرانگر به‌خوبی مدیریت شد تا مردم و گردشگران بتوانند از بافت تاریخی ارزشمند یزد استفاده کنند.

آخوندی همچنین از اقدامات ارزنده کارگران در ایام نوروز تقدیر و تشکر کرد و افزود: این اداره‌کل به داشتن نیروهای کارگری که سال‌هاست در زمینه مرمت و حفاظت از بناهای تاریخی فعالیت دارند، مفتخر است.

او در پایان گفت: امیدوارم با کمک شما عزیزان، از بافت تاریخی ارزشمند که به‌عنوان میراثی گران‌بها از اجداد ما به‌جای مانده، حفاظت شود و بتوانیم آن را به نسل‌های آینده تحویل دهیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020211104362

برچسب‌ها