انتصاب سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تنگستان

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تنگستان منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، امروز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نشست سعید خادمی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل متبوع و خلیل رازه معاون صنایع‌دستی استان با رضا ریاحی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تنگستان، سیدمهدی آذریان به‌عنوان سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان منصوب شد. 

سعید خادمی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: تنگستان در همه حوزه‌ها دارای پتانسیل بوده و توسعه ظرفیت‌های این شهرستان نیازمند تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی بوده و ما نیز در این مسیر بی تردید نقش حمایتی خود را خواهیم داشت.

او افزود: سرپرست جدید هم دارای تجربه بوده و هم از لحاظ کاری با داشتن نیروی جوانی می‌تواند در مسیر رشد امور محوله تلاش کند.

در ادامه این نشست خلیل رازه معاون صنایع‌دستی استان بوشهر بیان کرد: این شهرستان هنرمندان و صنعتگران خوبی در حوزه صنایع‌دستی دارد و نیازمند شناسایی و توجه بیشتر بوده و بی تردید این مهم در دستور کار ما قرار دارد.

رازه اضافه کرد: صدور مجوز فروشگاهی، فراهم کردن زمینه حضور در نمایشگاه‌های استانی، ملی و بین‌المللی، برگزاری دوره‌های آموزشی تولید محور و اعطای تسهیلات مرتبط با این حوزه از جمله اقدامات ما برای رشد و توسعه صنایع‌دستی استان است که تنگستان نیز از این قضیه مستثنی نخواهد بود.

رضا ریاحی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان تنگستان اظهار کرد: وجود اماکن تاریخی، تفریحی و مذهبی، تنگستان را از لحاظ گردشگری در جایگاه خوبی قرار داده و در طول سال شاهد حضور گردشگران زیادی از سراسر کشور در این شهرستان هستیم.

او با اشاره به اهمیت معرفی ظرفیت‌های شهرستان در زمینه فرهنگ و تاریخ مقاومت گفت: امیدواریم برای توسعه بخش ساحلی، مناطق کوهستانی خاییز تلاش بیشتری شود و ما نیز آمادگی حمایت و کمک به تحقق این موضوعات را داریم.

سیدمهدی آذریان سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تنگستان نیز خاطرنشان کرد: من با توجه به اینکه یک تنگستانی هستم شناخت خوبی را نسبت به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان دارم و بدون شک با کمک مجموعه اداره‌کل، فرمانداری، دستگاه‌های متولی شهرستان و مردم، می‌توان قدم‌های خوبی را برای رشد و توسعه هر سه حوزه تخصصی در شهرستان برداشت.

سیدمهدی آذریان کارشناس میراث‌فرهنگی استان بوشهر و مدیر پایگاه ملی میراث‌فرهنگی بندر سیراف را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020212817829

برچسب‌ها