ایثارگران میراث ناملموس نصف جهان هستند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در دیدار مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران، که به مناسبت روز جهانی موزه و آغاز هفته گرامیداشت میراث‌فرهنگی در دفتر مدیرکل میراث‌فرهنگی برگزار شد از ایثارگران به‌عنوان میراث ناملموس نصف جهان یادکرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، صبح امروز 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 و مصادف با روز جهانی موزه و آغاز هفته گرامیداشت میراث‌فرهنگی، مشاور امور ایثارگران استاندار اصفهان با علیرضا ایزدی مشاور وزیر و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران اداره‌کل میراث‌فرهنگی نیز همراه بود، علیرضا ایزدی گفت: بی‌تردید ایثارگران به‌عنوان یادگاران ایام انقلاب و دفاع مقدس شناخته می‌شوند، لذا باید به آنان نگاهی فرهنگی داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: بی‌شک یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف ما در این حوزه عدم انجام کار فرهنگی مناسب با شأن و منزلت این عزیزان است، زیرا آن‌ها به‌عنوان میراث زنده و ناملموس تاریخ پرفراز و فرود ایام انقلاب و تاریخ معاصر ایران‌زمین به شمار می‌روند.

در این نشست عباس محمدی فشارکی مشاور استاندار در امور ایثارگران نیز گفت: بسیار خرسندم که امروز در محل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گردهم آمده‌ایم تا تلاش کنیم همگی در حفاظت از میراث‌فرهنگی اصفهان به‌عنوان پایتخت ایران اسلامی کوشا باشیم.

او ادامه داد: بی‌تردید همگی باید تلاش کنیم از ایثارگران در مقاطع مختلف زمانی تجلیل کنیم تا این یادگاران ارزشمند ایام دفاع مقدس فراموش نشوند.

محمدی فشارکی افزود: معتقدیم امروز بیش از هر زمان دیگر به روحیه ایثارگری و فداکاری نیازمندیم، لذا بسیاری از این عزیزان همچنان باروحیه مسئولیت‌پذیری خود می‌توانند منشأ خدمات ارزشمندی برای کشور و انقلاب باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402022823605

برچسب‌ها