صدور موافقت اصولی برای ۹ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در کرمانشاه

در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه صدور موافقت اصولی برای ۹ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در سطح استان کرمانشاه مورد تائید قرار گرفت.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی  روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه در هفتمین جلسه کمیته فنی‌ سرمایه‌گذاری استان در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: در این جلسه ۱۵ طرح سرمایه‌گذاری مورد بررسی کارشناسی برای صدور موافقت اصولی قرار گرفت.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: از این تعداد ۱۲ طرح برای صدور موافقت اصولی و معرفی به سایر دستگاه‌ها برای اخذ استعلام مورد تایید قرار گرفتند.

او ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از بیش از ۲۴۸ میلیارد تومان است که پیشبینی می‌شود برای ۱۷۵ نفراشتغال مستقیم ایجاد کنند.

فرمانی گفت: این ۱۲ طرح‌ مربوط به شهرستان‌‌های کرمانشاه، روانسر، کنگاور، گیلانغرب و جوانرود هستند که با اجرایی شدن آنها بخشی از نیاز ضروری استان در حوزه تاسیسات گردشگری رفع می‌شود.

او تصریح کرد: طرح‌های مصوب شده شامل محوطه گردشگری، پذیرایی بین‌راهی، مجتمع گردشگری، هتل بیمارستان، اقامتگاه سنتی و اقامتگاه بوم‌گردی هستند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری به‌عنوان یکی از نیازهای اساسی استان مورد توجه جدی ما قرار دارد، گفت: با توجه به اهمیت سرمایه‌گذاری در توسعه و ایجاد اشتغال در استان، طرح‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اداره‌کل مورد بررسی قرار می‌گیرند.

او تصریح کرد: جلسات کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان در دو ماه گذشته به صورت منظم در روزهای پنجشنبه برگزار شده است که با توجه به برگزاری ۷ جلسه از ابتدای سال تا کنون نسبت مدت مشابه سال‌های گذشته در نوع خود کم نظیر است.

فرمانی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم فرایند پاسخگویی به استعلامات در سایر دستگاه‌ها نیز با سرعت عمل بسیار خوبی همراه شود که بتوان شاهد تحولی چشمگیر در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری در سطح استان کرمانشاه باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402022841776

برچسب‌ها