تفاهم با یک هلدینگ برای پرداخت تسهیلات گردشگری در کرمانشاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از تفاهم با هلدینگ آف شور برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های گردشگری استان کرمانشاه خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه در دیدار با فریبا متین مدیر منطقه‌ای و لیلا صندوقی مشاور اقتصادی هلدینگ آف شور غرب کشور، اظهار کرد: استان کرمانشاه یکی از مقاصد گردشگری کشور است که مورد توجه ویژه سرمایه‌گذاران در این حوزه قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران گردشگری یکی از نیازهای اساسی استان برای توسعه زیرساخت‌های لازم است.

او گفت: در مذاکراتی که با مدیر منطقه‌ای هلدینگ آف شور انجام شد، مقرر شد با عقد تفاهم‌نامه‌های این مجموعه به عنوان تامین کننده مالی با پرداخت تسهیلات بانکی به طرح‌های گردشگری استان از توسعه صنعت گردشگری کرمانشاه حمایت کند.

فرمانی افزود: این مجموعه در مرحله اول پروژه‌هایی را در منطقه جهانی هورامان/ اورامانات، شهرستان هرسین و قصرشیرین  برای سرمایه‌گذاری و پرداخت تسهیلات مد نظر قرار داده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: هلدینگ آف شور علاوه بر پرداخت تسهیلات بانکی به طرح‌های گردشگری ،تسهیلات خرید کالای صنایع‌دستی و پرداخت تسهیلات سفر کارت به گردشگران را نیز در برنامه خود دارد.

او گفت: انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد اجرایی شدن این تفاهم‌نامه که تسهیلات جدیدی را به گردشگری استان تزریق می‌کند، باشیم.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403022001097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha