جشن دختران دهه هشتادی و نودی در آرامگاه فردوسی برگزار شد

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی آرامگاه فردوسی گفت: جشن دختران دهه هشتادی و نودی همزمان با آغاز دهه کرامت و روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(ع) در این م[موعه تاریخی و فرهنگی برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سیدهاشم حسینی امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه 1402 با اعلام این خبر گفت: در این مراسم بیش از 3هزار دختر دهه هشتادی و نودی از مناطق مختلف مشهد و ناحیه توس حضور داشتند.

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی آرامگاه فردوسی ادامه داد: تمامی دختران نمونه این منطقه با حضور در مزار فردوسی و اهدای گل و مراسم گلباران نسبت به این شاعر حماسه‌سرا که زنده‌کننده زبان فارسی و نماد هویت دینی و ملی ایران اسلامی است، ادای احترام کردند.

او تصریح کرد: در این مراسم از دختران نمونه و موفق در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی منطقه توس که در سطح کشوری واستانی صاحب مقام شده بودند با اهدای لوح و جوایز و هدایا تقدیر شد.

حسینی گفت: گفت این مراسم با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد و شهرداری منطقه ۱۲ و مجموعه فرهنگی و تاریخی آرامگاه فردوسی با همکاری و همیاری و مشارکت تمامی تشکل‌های فرهنگی و نهادهای مردمی و شورای اجتماعی محلات ناحیه توس برگزار شد.
انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020229770899

برچسب‌ها