درخشش هنرمندان دلیجانی در دومین جشنواره گل و گلاب خمین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین گفت: عکاسان شهرستان دلیجان در دومین جشنواره گل وگلاب شهابیه خمین درخشیدند.

 به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، علی مشهدی در تشریح این خبر گفت: در آستانه برگزاری دومین جشنواره گل و گلاب کارگاه آموزشی عکاسی از گلخانه‌ها و گلستان گل محمدی شهابیه برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین گفت: پس از برگزاری کلاس آموزشی توسط استاد سید اکبر بهاری مدرس رسمی مرکز فنی و حرفه‌ای، شرکت‌کنندگان اقدام‌ به عکاسی از فضای گلخانه صنعتی، سنتی و گلستان گل محمدی در سطح منطقه کردند.

مشهدی افزود: سیداکبر بهاری از دلیجان، سعیدرضا مقصودی از شازند و اسماعیل شکری از خمین به عنوان داوران این رویداد هنری، پس از بررسی آثار منتخب، نتیجه این مسابقه را به شرح زیر اعلام کردند: علی کریمی از اراک اول امیر هاشم بهاری از دلیجان دوم فاطمه طاهری از خمین‌ سوم حمیدرضا زاهدی از دلیجان شایسته تقدیر اعلام شدند و با اهدای جوایزی از آنان تجلیل شد و  یک قطعه عکس از هر عکاس به نمایشگاه راه یافت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402023072253

برچسب‌ها