فم‌تور راهنمایان گردشگری غرب کشور در کرمانشاه برگزار شد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از برپایی اولین فم تور راهنمایان گردشگری غرب کشور در کرمانشاه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه در کنار توسعه تاسیسات و زیرساخت‌های گردشگری که پایه اصلی گردشگری محسوب می‌شود، معرفی جاذبه‌ها و بازاریابی گردشگری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: به همین منظور اولین فم‌تور( تور آشنا سازی) راهنمایان گردشگری غرب کشور در استان کرمانشاه برگزار شد.

او ادامه داد: در این تور ۱۵ نفر از راهنمایان گردشگری استان‌های همدان، کردستان، ایلام و لرستان حضور داشتند.

فرمانی گفت: بازدید از جاذبه‌های استان کرمانشاه از جمله تکیه معاون‌الملک، تکیه بیگلر بیگی، مسجد شافعی، بازار سنتی کرمانشاه، طاقبستان و سایت جهانی و کاروانسرای بیستون بخشی از برنامه‌های این فم‌تور  بود.

او تصریح کرد:با توجه به اینکه کرمانشاه به عنوان جهان شهر خلاق خوراک در یونسکو به ثبت رسیده است،  حضور در کارگاه‌ نان برنجی پزی و دنده کبابی نیز در این تور لحاظ شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خاتمه اظهار کرد: در این تور نشست‌های B2B بین راهنمایان استان‌های غربی و راهنمایان استان کرمانشاه برگزار شد و از راهنمایان برای بستن تورهای گردشگری به مقصد کرمانشاه دعوت بعمل آمد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020231417953

برچسب‌ها