تجلیل از پیشکسوتان پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه

معاون میراث‌فرهنگی استان زنجان از برگزاری آیین نکوداشت از پیشکسوتان مرمت در پایگاه میراث جهانی گنبدسلطانیه به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، محمدرضا محمدپور گفت: تکریم و تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتانی که در قید حیات هستند و حتی آن‌هایی که در قید حیات هم نیستند باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

معاون میراث‌فرهنگی استان زنجان افزود: در این مراسم از استاد سیدعلی غفاری بازنشسته و استاد پیشکسوت مرمت گنبد سلطانیه، محمدحسن محبعلی رئیس پیشین پایگاه میراث جهانی گنبدسلطانیه با اهدای لوح و چاپ تابلو معرفی تقدیر شد و تابلوی معرفی و فعالیت مرحوم محمد علی ارجینی و مرحوم سید ساعد کاشانی‌نژاد که از اساتید مرمت گنبد سلطانیه بودند و سال‌های زیادی در این پایگاه میراث جهانی زحمت کشیدند به یاد آنها در تربت خانه گنبد سلطانیه نصب شد.

او گفت: ارج نهادن به شخصیت و قدردانی از خدمات ارزشمند بازنشستگان از اهداف اصلی این مراسم تجلیل است. باید زحمات بازنشستگان و رفتگان مورد تقدیر و توجه قرار گیرد تا موجب تغییر نگرش جامعه نسبت به جایگاه افراد و ایجاد روحیه و امید در آنان شود کهبه طور قطع موجب دلگرمی جوانان و آینده‌سازان کشور شود و اهمیت به چهره‌های ماندگار بخشی از مدیریت داشته‌هاست.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020301931218

برچسب‌ها