پیشتازی رشت، انزلی و رودسر در جذب اشتغال در حوزه گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از تحقق صددرصدی سقف تعهد ایجاد اشتغال این اداره‌کل در شهرستان‌های رشت، رودسر و بندرانزلی خبر داد و گفت: زمینه‌های اشتغالزایی در بخش گردشگری فراهم است.

به گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی اظهار کرد: تولید و اشتغال در صدر اولویت‌های میراث‌فرهنگی استان قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان با اشاره به ظرفیت‌های اشتغالزایی در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان افزود: برپایی دور‌های آموزشی اشتغال محور برای بکارگیری از ظرفیت‌های متعدد تاریخی، گردشگری و همچنین صنایع‌دستی متنوع و کاربردی در گیلان مورد تاکید و توجه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با بیان اینکه زمینه‌های اشتغالزایی در بخش گردشگری فراهم است، گفت: این اداره‌کل با برگزاری دوره‌های آموزشی گردشگری، صنایع‌دستی، ایجاد فضای مناسب به منظور سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و همچنین استفاده از ظرفیت‌های تاریخی گسترده مناطق مختلف ساحلی، جلگه‌ای و کوهستانی استان، از این فرصت به نحو شایسته در امر ایجاد اشتغال در سطح استان بهره‌برداری می کند.

جهانی از تحقق صددرصدی تعهدات اشتغالزایی در حوزه گردشگری گیلان خبر داد و اضافه کرد: با تلاش های صورت گرفته تعهدات اشتغالزایی گردشگری در شهرستان‌های رشت، رودسر و بندرانزلی تحقق یافته است که این امر نویدبخش تحول بنیادین در امر اشتغال در استان گیلان است.

او از ایجاد حدود ۳۳۰ فرصت َشغلی جدید در گیلان خبر داد و افزود: اقدامات اشتغالزایی در شهرستان‌های گیلان به جد پیگیری است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020310709386

برچسب‌ها