نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی پاسخگوی درخواست‌های مردم آذربایجان شرقی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از راه‌اندازی میز خدمت با حضور نماینده تام‌الإختیار وزیر میراث‌فرهنگی در استان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده روز سه‌شنبه ۱۶ خردادماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی باحضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با هدف اجرای اهداف و برنامه‌های دولت مردمی، هفدهم، هیجدهم و نوزدهم خردادماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی افزود: همه هم‌استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به نشانی تبریز ـ خیابان ارتش جنوبی – روبروی خیابان ارک، اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، درخواست‌های خود را در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مطرح کنند.

او اظهار کرد: در این ارتباط مردمی، میثم آسوپا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه هفدهم، پنجشنبه هیجدهم و جمعه نوزدهم خردادماه ۱۴۰۲ پاسخ‌گوی مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402031642673

برچسب‌ها