نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری کردستان تشدید می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان گفت: به‌منظور کیفی‌سازی خدمات به مسافران و گردشگران، نظارت و بازرسی بر واحدهای اقامتی و پذیرایی استان در ایام تابستان تشدید می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد در این‌باره اظهار کرد: افزایش بازدیدها و تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری استان با هدف اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی، ارتقاd کیفیت ارائه خدمات و فراهم آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و گردشگران ورودی به استان به‌صورت مستمر در ایام تعطیلات تابستان انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان خواستار دقت و مشارکت هر‌چه بیشتر ادارات در سطح شهرستان‌ها در امر نظارت بر تأسیسات گردشگری شد و افزود: رشد آمار بازدید از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی کردستان و افزایش اقامت در مراکز گردشگری استان با همکاری و هم‌افزایی تمامی ادارات عضو ستاد اجرایی خدمات سفر و تقویت و ایجاد زیرساخت‌ها حاصل شده و ضروری است با آموزش و فرهنگ‌سازی، نظارت بر فعالیت تأسیسات گردشگری و بازاریابی و تبلیغات وسیع، زمینه‌های افزایش ماندگاری مسافران فراهم شود.

او عنوان کرد: کیفیت‌بخشی خدمات ارائه شده به‌ویژه از سوی تأسیسات گردشگری استان اعم از هتل‌ها، هتل‌‌آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی، رستوران‌ها، مهمان‌پذیرها، سفره‌خانه‌های سنتی، واحدهای بین‌راهی و... می‌تواند رضایتمندی مسافران را افزایش دهد و موجب رونق بخشیدن به گردشگری استان شود.

مهرزاد یادآور شد: امید است با نظارت مستمر  و اجرای ضوابط و مقررات و ارتقای سطح ارائه خدمات در مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان بتوانیم خدمات مطلوبی به همشهریان و مسافران ارائه نمائیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020330348674

برچسب‌ها