لزوم تجمیع کلیات طرح مطالعاتی پروژه گردشگری صلوات‌آباد سنندج

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: کلیات طرح مطالعاتی پروژه گردشگری صلوات‌آباد سنندج باید هر چه سریع‌تر فراهم شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد روز چهارشنبه ٣١خردادماه١٤٠٢ در نشست بررسی طرح‌‎های گردشگری منطقه صلوات‌آباد سنندج اظهار کرد: منطقه گردشگری صلوات‌آباد سنندج با برخورداری از جاذبه‌های منحصر‌به‌فرد طبیعی، تاریخی و فرهنگی فراوان یكی از مناطق گردشگرپذیر استان محسوب می‌شود كه سالانه پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از سراسر کشور است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با اشاره به اجرای پروژه سه‌هزار و ٥٠٠ هکتاری گردشگری در این منطقه افزود: برای اجرای این طرح به انجام مطالعات جامع و دقیق نیازمندیم.

او با بیان اینکه استاندار کردستان تأکید ویژه‌ای بر تسریع در اجرای طرح گردشگری صلوات‌آباد دارند، عنوان کرد: وجود مدیریت واحد و همکاری میان دستگاه‌های مربوطه در اجرای این پروژه با توجه به گستردگی و اهمیت آن لازم و ضروری است.

مهرزاد به اهمیت چنین پروژه‌هایی برای توسعه گردشگری استان اشاره کرد و گفت: تداوم جلسات در این راستا و تسریع در اجرای این پروژه تأثیر مثبتی بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری و رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت.

سرمایه‌گذار طرح جامع گردشگری صلوات آباد سنندج هم در این جلسه خواستار تعامل و همراهی همه‌جانبه دستگاه‌های مربوطه برای تسهیل و به انجام رساندن این پروژه مهم در استان شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020331348298

برچسب‌ها