نشست مشترک ادارات میراث فرهنگی قم و بهشهر برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از برگزاری نشست مشترک میان ادارات میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی شهرهای قم و بهشهر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم اظهار کرد: برگزاری تورهای آشناسازی برای راهنمایان گردشگری و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی، کمک شایانی به توسعه گردشگری دو شهر قم و بهشهر خواهد کرد.

مدیرکل ‌رهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با بیان این‌که قم از دیرباز مقصد کشورهای مسلمان عرب زبان منطقه بوده است، ادامه داد: تورهای آشناسازی زمینه ساز حضور زائران و مسافران عرب زبان شهر قم را به شهر بهشهر تسریع خواهد کرد.

ارجمندی با اشاره به قدمت و تاریخ شهر بهشهر، افزود: بهشهر از شهرهای زیبا و سرسبز خطه مازندران است که با توسعه روابط گردشگری بین دو شهر، بهشهر به مقصد جدید زائران عرب زبان منطقه تبدیل خواهد شد.

او با بیان این که قم شهر ملی انگشتر و بهشهر شهر ملی گلیچ است، تصریح کرد: توسعه گردشگری دو شهر قم و بهشهر، اتفاق فرخنده‌ای برای صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی خواهد بود

انتهای پیام/

کد خبر 14020401684293

برچسب‌ها