بازدید مدیرکل امور استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی از تأسیسات و مجتمع‌های بهداشتی و خدماتی استان البرز

مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همزمان با آغاز سفرهای تابستانی از برخی تاسیسات گردشگری استان البرز همچون مجتمع‌های بهداشتی خدماتی بازدید کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، نادر زینالی در این بازدید که روز پنج‌شنبه یک تیتر ۱۴۰۲ با همراهی مدیر کل استان البرز انجام شد، از برخی تاسیسات گردشگری استان البرز بویژه مجتمع‌های بهداشتی خدماتی البرز بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت کمی و کیفی خدمات این واحدها قرار گرفت.

بر اساس این خبر در هفته گذشته نیز نشست مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با کارشناسان ارشد وزارت متبوع در زمینه احداث مجتمع‌های‌ بهداشتی‌خدماتی در محل اداره کل استان البرز برگزار شد. در این نشست بنا شد ۱۲ مجتمع خدماتی‌بهداشتی در مسیرهای مواصلاتی و پرتردد استان البرز تا پایان سال جاری احداث شوند.

گفتنی است این مجتمع‌ها با زیر بنایی حدود ۴۰۰ متر در دو طبقه و شامل سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، فروشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی و سوغات است که بر مبنای معماری ایرانی-اسلامی و برگرفته از سبک کاروانسراهای صفوی توسط شرکتی دانش بنیان طراحی و ساخته می‌شود.

 با توجه به نقش موثر مجتمع های خدمات بهداشتی در افزایش رضایتمندی گردشگران از سطح خدمات گردشگری، به زودی نشست هماهنگی مجتمع‌های بهداشتی‌خدماتی استان البرز به منظور تعالی سازی و افزایش سطح کیفی خدمات این واحدها در اداره کل استان البرز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402040601070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha