همکاری شرکت ایرانسل و اداره میراث‌فرهنگی زنجان برای انتشار محتوای دیجیتال

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: شرکت ایرانسل و اداره میراث‌فرهنگی زنجان برای انتشار محتوای دیجیتال همکاری خواهند کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های مشترک طرفین و فعالیت‌های مشترک در بازارسازی و بازاریابی و نیز در زمینه توسعه دانش و فناوری از طریق به اشتراک‌گذاری منابع و دستاوردهای دانشی، انجام پروژه‌ها و برنامه‌های مشترک، تبادل و انتقال تجارب و استفاده از زیرساخت‌های پژوهشی مشترک، شرکت ایرانسل و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، همکاری می‌کنند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: در دنیای امروز تاثیر تبلیغات در کسب و کارها مختلف مشخص شده است و تبلیغ‌کنندگان به مزایای آن دست یافته‌اند. ما می‌توانیم بیلبوردها را در اختیار شرکت ایرانسل قرار دهیم تا در کنار معرفی جاذبه‌های استان در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، خدمات شرکت خود را هم تبلیغ کنند. ما معتقدیم یک تبلیغ جذاب اولین قدم برای جذب مشتری است.
او گفت: شرکت ایرانسل می‌تواند با انتشار برشور دیجیتال اداره کل میراث‌فرهنگی به صورت اس‌ام اس یا معرفی جشنواره‌های ملی و بین المللی ماند آش و غذای اکو- جاده ابریشم بر روی تلفن‌های همراه گردشگران با اداره کل همکاری کند.  
صفوی بیان کرد: بیلبوردهای واقع شده در کنار اتوبان‌ها، بزرگ راه‌ها و خیابان‌های پر تردد، تابلوهای تبلیغ روی پل‌های هوایی، مبلمان شهری و محل‌های پر رفت و آمد همانند ایستگاه‌های قطار و اتوبوس، همگی از نقاطی هستند که می‌توان از بیلبورد و تبلیغات محیطی برای برند کردن استفاده شوند.
او گفت: از مزایای استفاده از بیلبورد و تبلیغات محیطی در برند شدن هزینهٔ مقرون به صرفهٔ آن نسبت به تبلیغ در رسانه‌ها است که اداره کل میراث‌فرهنگی استان زنجان این امکان را می‌تواند برای شرکت ایرانسل مهیا کند تا بیلبوردها و تابلوهای معرفی ابنیه تاریخی در اختیار این شرکت قرار گرفته شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402040601116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha