برخورد با ۳ تور گردشگری در قزوین هم‌زمان با تعطیلات عید سعید قربان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین از برخورد با ۳ تور گردشگری از مبداء تهران به مقصد قزوین در تعطیلات عید سعید قربان خبر داد.

به‌گزارش میراث آمریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، علیرضا خزائلی روز شنبه 10 تیر 1402 با اعلام این خبر افزود: به‌دنبال اجرای طرح مشترک نظارت بر تورهای گردشگری به مقصد قزوین توسط بازرسان اداره کل میراث‌‍فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با همراهی هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و پلیس اماکن با سه تور گردشگری به دلیل عدم رعایت قوانین و ضوابط مصوب برخورد و از ورود اعضای این تورها به موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت پوشش این اداره‌کل جلوگیری شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود: نداشتن بیمه‌نامه سفر، مجوز آژانس‌های خدمات مسافرتی، راهنمای تور موردتائید و نیز عدم رعایت شئونات اسلامی از مهم‌ترین تخلفاتی است که در صورت مشاهده توسط بازرسان با گردانندگان تور برخورد و از ادامه فعالیت تور جلوگیری خواهدشد.

خزائلی از گردشگران و هم‌استانی‌ها خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص فعالیت تورهای گردشگری با تلفن ۳۳۶۸۵۰۲۴ واحد نظارت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تماس بگیرند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402041001234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha