برگزاری نخستین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی وزارت میراث‌فرهنگی/ تجلیل از روابط‌عمومی‌های برتر استانی و موسسات وابسته در ارزیابی سال ۱۴۰۱ و نوروز ۱۴۰۲

حسن میثمی گفت: نخستین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همزمان با هفتمین نشست افق تحول هفته گذشته در تهران برگزار شد.

حسن میثمی مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا گفت: نخستین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همزمان با هفتمین نشست افق تحول هفته گذشته در تهران برگزار شد.

او افزود: در این نشست دو روزه مدیران روابط‌عمومی استان‌ها، شرکت‌ها و موسسات وابسته، موزه‌ها و کاخ موزه‌های ستادی و معاونت‌ها حضور داشتند.

او ادامه داد: حضور در نشست افق تحول ۷ و برگزاری ۳ پنل تخصصی و تعاملی با حضور علی دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی، علی طلوعی معاون توسعه مدیریت و منابع، مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری از برنامه‌های این نشست دو روزه بود.

میثمی یادآور شد: همچنین در یک پنل داخلی، موانع و راهکارهای بهبود و ارتقای نظام اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور معاونان روابط‌عمومی ستاد مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خاطرنشان کرد: تجلیل از روابط‌عمومی‌های برتر استانی و موسسات وابسته در ارزیابی سال ۱۴۰۱ و نوروز ۱۴۰۲ توسط مهندس ضرغامی در حاشیه نشست افق تحول از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

پیش از این، گردهمایی مدیران روابط‌عمومی وزارت میراث‌فرهنگی در سال ۱۳۹۵ برگزار شده بود و مقرر شد این نشست به صورت فصلی برای هم‌گرایی بیش از گذشته شبکه روابط‌عمومی‌ها تکرار شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402041801640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha