مشارکت واحدهای اقامتی قم در برگزاری مراسم جشن میلاد امام کاظم (ع)/ آذین‌بندی و برپایی مراسم مولودی‌خوانی در هتل‌ها و تاسیسات گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از مشارکت واحدهای اقامتی این شهر در برگزاری مراسم جشن میلاد امام موسی کاظم (ع) خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی امروز یکشنبه 18 تیر 1402 با تبریک فرا رسیدن میلاد موسی کاظم (ع)، اظهار کرد: هم زمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت هفتمین پیشوای شیعیان جهان حضرت امام موسی ابن جعفر (ع)، شهر مقدس قم و به ویژه حرم دختر موسی کاظم حضرت معصومه (س) غرق نور و سرور و شادمانی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم افزود: به همین مناسبت در بخش‌ها و مناطق مختلفی از شهر مقدس قم مراسم شادمانی و مولودخوانی و جشن برپا است و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت با حضور در مراسم شادمانی و مولودی‌خوانی این امام همام شرکت می‌کنند.

ارجمندی یادآور شد: در همین حال واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری تحت نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم نیز با آذین‌بندی، چراغانی و نورافشانی میلاد این امام همام را در شهر مقدس قم گرامی می‌دارند.

او اضافه کرد: همچنین در تعدادی از واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری این استان مراسم مولودی‌خوانی و جشن میلاد امام موسی کاظم (ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم خاطرنشان کرد: امروز و به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام کاظم (ع) جمع زیادی از دوستداران اهل بیت (ع) متشکل از زائران و مجاوران شهر مقدس قم برای عرض تبریک به دختر حضرت موسی ابن جعفر (ع)، در مراسمی به حرم حضرت معصومه (س) مشرف می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402041801644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha