برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در اسفراین خراسان شمالی

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در اختتامیه هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه در شهرستان اسفراین خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، عباس توکلیان با اعلام این خبر گفت: آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس عصر روز گذشته شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان شمالی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی و جمعی از علاقه‌مندان و دوستداران داستان‌نویسی در مجتمع سینمایی نسیم اسفراین برگزار شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین ادامه داد: در حاشیه این جشنواره صنعتگران شهرستان در رشته‌های نساجی سنتی، دست‌بافت‌های داری و چرم محصولات و تولیدات خود را با رویکرد معرفی توانمندی هنرمندان به نمایش گذاشتند.

هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس با یک شب داستانی خاطره‌انگیز و برگزاری کارگاه‌های داستان‌نویسی با عنوان بلقیس باهدف کشف استعدادهای جدید داستان‌نویسی در سطح ملی، استانی و شهرستانی در این حوزه از ۲۳ تیرماه در اسفراین آغاز شد و عصر روز گذشته به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042502103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha