شورای راهبردی سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی خراسان شمالی تشکیل شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از تشکیل شورای راهبردی سامان‌دهی و ساخت سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این خبر تأکید کرد: اولین جلسه ستاد راهبردی ساماندهی سرویس‌های بهداشتی خراسان شمالی به‌منظور شناسایی نیازها در حوزه ساماندهی و ساخت صبح امروز یکشنبه یک مرداد ۱۴۰۲ با حضور معاون گردشگری استان و دیگر اعضا برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی افزود: سرویس‌های بهداشتی موجود و مشکلات پیرامون آن از قبیل ساماندهی و بهره‌برداری از مهم‌ترین موضوعات گردشگری به شمار می‌رود که به‌طورجدی و مسئولانه در دست پیگیری قرار گرفته است.

مستوفیان با اشاره به اینکه این شورا از ۵ کمیته مستندسازی، آمار، اجرایی، نظارت و شهرستان‌ها تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به عبور سالانه میلیون‌ها زائر و مسافر بارگاه علی بن موسی‌الرضا (ع) از محورهای مواصلاتی استان و همچنین زائرین پیاده در مناسبت‌های مذهبی علی‌الخصوص رویداد مهم مذهبی ۲۸ صفر و ضرورت ارائه خدمات مناسب و شایسته به زائران این شورا تشکیل و اقدامات موردنیاز در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: در این راستا دو تیم از کارشناسان ستادی در روزهای گذشته به‌تمامی شهرستان‌ها و محورهای اصلی مواصلاتی برای بازدید رفته و گزارش جامعی تهیه کردند و این بازدیدها در طی روزهای آتی و تا تکمیل نهایی اطلاعات، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402050100028

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha