۱۱۹۰ میلیارد ریال به حوزه زنان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی سفر دوم رئیس‌جمهوری به استان، ۱۱۹۰ میلیارد ریال به حوزه زنان و خانواده اختصاص‌یافته که در تاریخ استان بی‌سابقه بوده است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، عاطفه سادات مدبرنژاد اظهار کرد: ۲۰۰ میلیارد ریال برای ساخت سه پارک بانوان، ۶۰۰ میلیارد ریال برای ساخت چهار بازارچه دائمی صنایع‌دستی برای فروش محصولات بانوان هنرمند در حوزه صنایع‌دستی، ۵۰ میلیارد ریال برای ساخت سالن ورزشی بانوان، ۴۰ میلیارد ریال برای حمایت از صندوق‌های خرد زنان روستایی و عشایری، ۱۰۰ میلیارد ریال برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و راه‌اندازی مرکز جامع حمایت و توانمندسازی زنان استان، ۱۰۰ میلیارد ریال برای توانمندسازی و آموزش زنان روستایی و عشایری در سطح ۹ شهرستان اختصاص‌یافته است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال برای احداث شیرخوارگاه کودکان بی‌سرپرست نیز یکی دیگر از مصوباتی است که با پیگیری‌های مدیرکل بهزیستی استان تحقق‌یافته است و به این موارد اضافه‌ شده است.

مدبرنژاد تصریح کرد: بر اساس بند ح تبصره ۹ بودجه ۱۴۰۲ باید یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه زنان و خانواده هزینه شود.

او بیان کرد: سند راهبردی حوزه زنان و خانواده استان به تمام دستگاه‌های اجرایی ابلاغ‌ شده است و توقع می‌رود برنامه‌هایی که اجرا می‌شود بر اساس سند راهبردی حوزه زنان و با نظارت حوزه زنان و خانواده استان باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402050900468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha