جذب و سازمان‌دهی ۱۷۰۰ خادم در قرارگاه مردمی اربعین در قم

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از 1700 خادم در قرارگاه مردمی اربعین برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی جذب و سازماندهی شده‌اند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، مهدی قربانی کرم امروز دوشنبه 16 مرداد با اعلام این خبر اظهار کرد: قرارگاه امسال در قالب ۹۰ واحد و کمیته سازمان‌دهی شده و ۳۰ جلسه هماهنگی و هم‌افزایی و بررسی نقاط ضعف و قوت خدمت‌رسانی‌های سال‌های گذشته، برگزار شده است.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم افزود: امسال علاوه بر مسجد مقدس جمکران، امامزاده شاه جمال(ع)، منازل، مساجد و حسینیه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها و بقاع متبرک امامزادگان برای میزبانی از زائران مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین سامان‌دهی شده است.

او افزود: هم‌زمان ستاد اربعین استان قم نیز با حضور و همکاری همه دستگاه‌های اداری و اجرایی استان شکل گرفته و ان‌شاء‌الله امسال همه برنامه‌ریزی‌ها برای میزبانی هرچه باشکوه‌تر از زائران اربعین حسینی صورت گرفته است.

قربانی کرم ادامه داد: امسال همه ثبت‌نام‌های خادمان، مواکب و زائران قرارگاه مردمی اربعین قم هوشمندسازی شده و به صورت مجازی و اینترنتی انجام می‌شود.

او در پایان اظهار کرد: زائران مراسم اربعین و همشهریان می‌توانند برای آگاهی از تمام خدمات و برنامه‌های قرارگاه مردمی اربعین قم، عدد ۸۲ را به ۳۰۰۰۱۵۱۵ ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051600843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha