۷۰ میلیارد ریال کمک‌ فنی و اعتباری برای تاسیسات گردشگری کرمانشاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از اختصاص ۷۰ میلیارد ریال کمک فنی و اعتباری برای تاسیسات و پروژه‌های گردشگری استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز چهارشنبه ۱۸ مردادماه در جلسه با مدیرعامل و معاونین صندوق کارآفرینی امید استان، اظهار کرد: حمایت از تاسیسات گردشگری برای توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز استان یکی از اولویت‌های مورد تاکید اداره‌کل است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: با توجه به نگاه ویژه مدیریت ارشد استان به صنعت گردشگری به‌عنوان محور اصلی توسعه استان، بهبود شرایط زیرساخت‌ها و تاسیسات گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او ادامه داد: پرداخت تسهیلات کم‌ بهره یکی از اقدامات حمایتی از صنعت گردشگری استان است که مورد توجه ویژه اداره‌کل قرار دارد.

فرمانی گفت: در آخرین اقدام مبلغ نزدیک به ۷۰ میلیارد ریال کمک‌های فنی و اعتباری برای کاهش نرخ تسهیلات بانکی به تاسیسات گردشگری اختصاص پیدا کرده است.

او تصریح کرد: این اعتبار در اختیار بانک عامل قرار می‌گیرد و افزایش سه برابری به رقم نزدیک به ۲۱۰ میلیارد ریال افزایش و با سود ۹ درصد به تاسیسات و پروژه‌های گردشگری استان پرداخت می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: این تسهیلات برای ایجاد اشتغال و طرح‌های ایجادی و طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه در گردش مورد نیاز تاسیسات گردشگری اختصاص پیدا می‌کند.

در این جلسه مقرر شد این اعتبار با امضای تفاهم‌نامه‌ای در اختیار صندوق کار آفرینی امید استان برای پرداخت به تاسیسات گردشگری استان قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051800945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha