طرح های گردشگری با مشارکت دهیاران در قشم اجرا می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان بر اجرای طرح‌های مناسب گردشگری در روستاهای ساحلی با مشارکت دهیاران تاکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، در نشستی که روز چهارشنبه 18 مردادماه 1402 با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محمدحسینی فرماندار قشم و جمعی از کارشناسان برگزار شد، توسعه زیرساخت‌های تالابی در جزیره قشم موردبحث و بررسی قرار گرفت.

محمد محسنی در این نشست با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در روستاهای دوربنی، دیرستان و جزایر هنگام و لارک گفت: در راستای توسعه و تکمیل زیرساخت، توسعه زیرساخت‌های تالابی در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: ظرفیت‌های کارآفرینی در حوزه گردشگری روستایی در جزیره قشم باید دنبال شود زیرا گسترش کارآفرینی در روستاها با روﯾﮑﺮد ﮔﺮدﺷﮕﺮی ﻧﻘﺶ ﻣﻬﻤﯽ در ﺑﻬﺒﻮد درآﻣﺪ و ﻣﻌﯿﺸﺖ ﻣﺮدم روﺳﺘﺎﯾﯽ خواهد داشت.

محمد محمدحسینی فرماندار قشم ضمن تشکر از ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در روستاهای قشم گفت: جزیره قشم  یکی از کانون‌های اصلی گردشگری استان به شمار می‌رود و ایجاد چنین زمینه‌ها و زیرساخت‌هایی در منطقه بسیار ضروری است.

در این نشست مقرر شد طرح‌های مناسب  گردشگری در روستاهای ساحلی با مشارکت دهیاران اجرا شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051800956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha