تحویل پروژه برق‌رسانی پارک تنگه‌گزی جاجرم خراسان شمالی به پیمانکار

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جاجرم از تحویل پروژه برق‌رسانی پارک تنگه‌گزی جاجرم به پیمانکار خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان شمالی، محمدرضا طالبی با تأکید بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های مناسب در پارک تنگه گزی جاجرم اظهار کرد: سه‌شنبه ۱۷ مردادماه ۱۴۰۲، پروژه برق‌رسانی به تفرجگاه تنگه گزی در حضور معاون فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر و رئیس اداره برق شهرستان جاجرم به پیمانکار تحویل داده شد.

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جاجرم پارک تنگه گزی را یکی از جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری بالقوه این شهرستان دانست و گفت: قرارداد عملیات برق‌رسانی به این پارک با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی با پیمانکار مربوطه منعقد و آغاز اجرای پروژه در دست اقدام است.

طالبی عنوان کرد: با فراهم‌شدن زیرساخت‌ها در پارک تنگه گزی، به دنبال توسعه و گسترش این مکان تفریحی هستیم.

شهرستان جاجرم در جنوب غربی استان خراسان شمالی قرار گرفته و از شمال به شهرستان مانه و سملقان، از غرب به شهرستان گرمه، از جنوب به استان سمنان، از جنوب شرق به استان خراسان رضوی، از شرق به شهرستان اسفراین و از شمال شرق به شهرستان بجنورد محدود می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051900982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha