آزمون جامع مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی ایلام برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از برگزاری آزمون جامع مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: به‌منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات گردشگری و لزوم به‌روزرسانی نحوه ارائه خدمات به گردشگران، آزمون جامع هماهنگ گردشگری مدیریت فنی و راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، روز جمعه 27 مرداد ماه  در شهر ایلام با نظارت معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری، نماینده حراست، مسئول جهاد دانشگاهی و دیگر ناظران اداره‌کل در محل سالن جلسات جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: در این آزمون 42 داوطلب در رشته‌های مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان ایران‌گردی جهانگردی و مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری به‌صورت مجزا و طی ساعات تعیین‌ شده به سنجش اطلاعات و آموخته‌ها در طول دوره آموزش خود پرداختند.

او گفت: هدف از برگزاری این آزمون و آموزش‌های گردشگری ارتقای سطح خدمات و توسعه صنعت گردشگری استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: قبول‌شدگان در این آزمون پس از گزینش‌های لازم موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره می‌شوند که از شرایط اصلی برای فعالیت تخصصی در حوزه‌های مختلف صنعت گردشگری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052801538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha