احداث 816 چشمه سرویس بهداشتی در مسیرهای اربعین در ایلام

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از احداث و ساخت 816 چشمه سرویس بهداشتی در مسیرهای تردد زائران در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی امروز یکم شهریور 1402 در جریان بازدید از سرویس‌های بهداشتی در مسیر زائران، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام اربعین و تردد میلیونی زائران در استان برای رفاه حال زائران و گردشگران سرویس‌های بهداشتی  در مسیرهای محل تردد زوار اربعین احداث و در حال ساخت است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام بیان کرد: با توجه به تأکید مقام وزارت احداث و سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی با تلاش مستمر در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفت که در مجموع  816 چشمه سرویس بهداشتی در مسیرهای محل تردد زوار اربعین در کل استان ایلام با پیشرفت فیزیکی 85 درصد در حال ساخت است و تا اربعین بخش زیادی از این پروژه‌ها تکمیل می‌شود.

شریفی با بیان اینکه هدف از این بازدیدها بهبود سطح کیفیت خدمات‌دهی به مسافران و زوار در ایام اربعین حسینی است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر شده است بازدیدهای نظارتی تلفیقی با حضور دستگاه‌های مرتبط روزانه در کل استان به‌صورت منظم و مستمر انجام شود.

او تصریح کرد: در ایام اربعین، نظارت‌های مستمر بر کیفیت و نرخ خدمات و صنوف مختلف از جمله مراکز بهداشتی، اقامتی، پذیرایی بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با اشاره به اینکه در ایام اربعین حسینی، استان ایلام با انبوه ورود مسافران و زائرین روبه‌رو است، ادامه داد: آمادگی کامل تأسیسات گردشگری برای اسکان ضروری مسافران و زوار حسینی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060100038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha