نصب بیلبوردهای اربعین در مسیر زائران ورودی به ایلام

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از نصب بیلبوردهای تبلیغاتی متناسب با اربعین حسینی در مسیر زائران اربعین در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی (ع) در مسیر ورود زائرین عتبات عالیات به استان، این اداره کل اقدام به نصب و به‌روزرسانی چهار عدد بیلبورد متناسب با اربعین در شهرستان‌های چرداول، دهلران، دره‌شهر و مهران کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام اظهار کرد: این بیلبوردها در راستای معرفی اپلیکیشن (ایلام بلد) که راهنمای کامل و جامعی برای زائران ورودی به استان است به‎‌روزرسانی شده‌اند.

شریفی ادامه داد: بعضی از از قابلیت‌های این اپلیکیشن بخش اربعین شامل ارائه اخبار لحظه‌ای مرز مهران و اربعین، ارائه خدمات اسکان زائر (شامل زائرسراها، هتل، مسافرخانه، حسینیه، موکب و استراحتگاه ها و سایر تاسیسات) با قابلیت بروزرسانی لحظه‌ای، قابلیت یادآوری و آموزش وسایل موردنیاز سفر اربعین، قیمت روز ارز و راهنمای خرید ارز، مسیریابی و راهنمای سفر با نقشه‌های آنلاین و آفلاین بصورت کامل و جزئی از شروع نقطه محل کاربر تا مهران و سپس ارائه نقشه های مورد نیاز در عراق و کربلا، استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی اختصاصی بعنوان راهنما و مترجم  آنلاین همراه زائر است .

شریفی همچنین تصریح کرد: تلفن ۰۹۶۲۹ به عنوان تلفن پاسخگوی ستاد خدمات سفر استان دراین بیلیوردها معرفی شده که زائران ورودی به استان می‌توانند در صورت هرگونه درخواست و یا پیشنهادی با این شماره تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060400211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha